PÅSKEMÅLTID MED NADVER

SKÆRTORSDAG DEN 14. april KL. 17.30 I HOLBÆK FRIKIRKE

Skærtorsdag fejrer vi, at god mad, hyggeligt selskab, tro og nærværet af Gud, den almægtige, kan hænge rigtigt godt sammen. Noget af det allermest almindelige hænger sammen med det allermest fantastiske. Kristus rækker os sig sit eget legeme og blod i brødet og vinen, midt i et stort fællesskabsmåltid. Påskemåltidet er en årlig tilbagevendende mulighed, som er og kan noget helt særligt. Alle er velkomne – uanset tilhørsforhold til kirke og tro.

Aftenen indeholder en rigtig god middag (menuen står på lam mv), refleksioner, udvidet nadverfejring, mulighed for stilhed og sluttes af med kaffe og dessert. Man kan nemt have børn med også, da der også bliver lavet noget særligt for dem.

VI HÅBER AT SE MANGE DENNE AFTEN - BÅDE VOKSNE OG BØRN.

TILMELDING: SMS: 60 67 77 08 eller mail: kontor@holbaekfrikirke.dk  SENEST DEN 4. APRIL. BETALINGEN SKAL SKE VED TILMELDING  KONTANT, MOBILEPAY 40 10 11 10 ELLER VED BANKOVERFØRSEL TIL KIRKENS KONTO, MÆRKET ”SKÆRTORSDAG”. REG NR. 0520 KONTO NR. 4018724

PRIS FOR VOKSNE:                                 95,-

PRIS BØRN UNDER 3 ÅR:                        GRATIS